Produkty pro dodavatel kotle (3)

PŁASZCZOVÉ A TRUBKOVÉ VÝMĚNNÍKY TEPLA - Pro široké spektrum použití

PŁASZCZOVÉ A TRUBKOVÉ VÝMĚNNÍKY TEPLA - Pro široké spektrum použití

Aby optimalizovat výkon elektrárny založené na Rankinově cyklu, je nutné zahrnout vysoce specializované zařízení, které podpoří maximalizaci účinnosti parního cyklu, snížení spotřeby primární energie, minimalizaci dopadu na životní prostředí a pomoc při optimalizaci systému OPEX, a tím i návratnosti investic. Rostoucí konkurence mezi technologiemi výroby elektrické energie a rostoucí obavy o otázky životního prostředí nutí všechny dostupné technologie ke zlepšení jejich účinnosti prostřednictvím snížení spotřeby primární energie. Většina jaderných elektráren se zakládá na technologii "Rankin" a na kombinovaném cyklu. Oba mají společný cíl - optimalizaci celkového elektrického výkonu prostřednictvím zvýšení účinnosti parní turbíny. Taková účinnost závisí na úrovni podtlaku dosažené v kondenzátorové sekci. Odpovídajícím způsobem navržený podtlakový kondenzátor ovlivňuje výši dosažené úrovně účinnosti.
Tepelný olejový kotel

Tepelný olejový kotel

Kotle, Ohřívače, Bojlery podle Specifikací Zákazníka Navrhujeme a stavíme termální olejové ohřívače/bojlery podle požadavků zákazníka. Na klíč včetně uvedení do provozu.
PŘIZPŮSOBENÁ ŘEŠENÍ S CERTIFIKOVANOU KVALITOU - Výměník tepla pro výfukové plyny

PŘIZPŮSOBENÁ ŘEŠENÍ S CERTIFIKOVANOU KVALITOU - Výměník tepla pro výfukové plyny

Chladič EGR vytvořený v úzké spolupráci s našimi zákazníky pro středněběžné a pomaluběžné motory zajišťuje, že recirkulační výfukový plyn bude smíchán se vzduchem pro spalovací proces při nejnižší možné teplotě. Chladiče EGR jsou základním prvkem systémů EGR pro nové generace motorů, které již nyní splňují budoucí požadavky týkající se emisí Mezinárodní námořní organizace (International Maritime Organization, IMO), Agentury Spojených států pro ochranu životního prostředí (US Emission Protection Agency, EPA), EURO atd. Vytvořili jsme různé konstrukční návrhy chladiče podle různých požadavků na chladiče EGR pro 2dobé a 4dobé motory. Patentovaný konstrukční návrh pro 4dobé motory s vysokotlakým systémem EGR umožňuje chlazení výfukových plynů, z nichž některé mají teplotu vyšší než 700 °C, na teplotu 50 °C.